על לוגיסטיקה וכל מה שמסביב

על לוגיסטיקה וכל מה שמסביב

מפרט לוגיסטיקה להפקת חתונה בטבע:

1. הכנת השטח: הכנה זו משתנה מטוואי שטח כזה לאחר ועשויה לכלול השטחת קרקע, גיזום צמחייה (רק במידת הצורך), ניקיון השטח, סידור מקום לחניה וכדומה.

2. פריסת חשמל:

• מיקום גנראטור ראשי המספק 70 KVA לכל הפחות, אשר יספק את החשמל לכלל האירוע.
• לצדו ימוקם גנראטור חירום בהספק של 45 KVA לכל הפחות, כגיבוי לגנראטור הראשי.
• לכל צורך חשמל יסופק קו חשמל נפרד, כשצרכי החשמל העיקריים הם: מטבח, תאורה, הגברה, שירותים, בר וחנייה. לעתים דרושים קווי חשמל נוספים לעיצוב ולאלמנטים נוספים.

3. תאורה: במתחם האירוע ממוקמים מספר מוקדי תאורה. תאורת שטיפה אשר מאירה את כל מתחם האירוע, תאורת מזנונים, תאורת חופה, תאורה עיצובית, תאורת חנייה וגשר תאורה לרחבת הריקודים.

4. מערכת הגברה: תכלול ארבעה רמקולים הממוקמים בארבע פינות רחבת הריקודים ליצירת סאונד איכותי ומדויק (סראונד). בנוסף יינתנו שני סאבים רצפתיים, להעצמת אפקט הבס במוזיקה.

5. במת עץ לרחבת ריקודים: משטח זה ייבנה בגובה 0 (גובה הקרקע) כשהינו ישר (גם אם השטח אינו ישר). גודל רחבת ריקודים סטנדרטית עומד על 8X8 מטר. משטח זה נותן מענה מצוין לריקודים בטוואי שטח וכיסוי הלבד שיעטוף אותו מאפשר מגע רך ונעים לזוג רגליים מקפצות.

6. במה מוגבהת לחופה: גובה מומלץ לבמת חופה עומד על 40 ס”מ וגודלה 9 מטר רבוע.

7. שירותים מפוארים כולל מנקה צמוד אשר יקפיד על ניקיון השירותים לאורך כל האירוע: מומלץ לעבוד ביחס של תא שירותים אחד לכל 80 אורחים.

8. ריסוס נגד יתושים ומזיקים: יבוצע ביום האירוע, בשעה הקרובה ביותר לתחילתו.

9. ריהוט אלטרנטיבי:

• חמש פינות ישיבה נמוכות לכל הפחות, אשר יכללו שולחנות ופוטונים נמוכים ועליהם מזרונים וכריות למשענת הגב.
• פינות ישיבה מוגבהות, אשר כוללות שולחנות וכיסאות בר.

10. ציוד כללי: כספת, חופה, מרכזי שולחן מעוצבים, שילוט והכוונה לאורחים.

11. תשתית מים (במידה ואין): עוקב של 1000 ליטר עם ברז, אשר ישמש את המטבח באירוע.

12. אזור מטבח ופינויים: ישמש להכנה ולהוצאת האוכל באירוע, כמו גם לפינויו. איזור זה יתוחם ולא יהיה גלוי לעיני האורחים.

13. חדר חתן כלה: סוגו ישתנה בהתאם למה שמציע המקום. חדר זה יוכל להיות מבנה בנוי אם קיים, או לחלופין קראוון מפנק.

14. עמדת D.J שתתמקם בסמוך לרחבת הריקודים.

15. בר שתייה חריפה אשר ימוקם בסמוך לרחבת הריקודים במקום מרכזי ובר שתייה חמה שימוקם בנפרד.

16. הושבת אורחי האירוע בשולחנות, לפי רצון המתחתנים.
נשמע מורכב? למזלכם, צוות אדמה המיומן דואג לכל זה, ולכם נותר רק להגיע, בראש שקט וללא דאגות.